لیگ برتر: پیش بازی منچستر یونایتد - کریستال پالاس؛ نبرد عقاب ها و شیاطین

دو تیم منچستر یونایتد و کریستال پالاس از ساعت 16:15(به وقت ایران) روز شنبه در حالی به مصاف یکدیگر می روند که مروان فلینی می تواند اولین بازی خود برای منچستر یونایتد را انجام دهد.

در شرایطی که وین رونی غایب است، دنی ولبک وظیفه پوشش رابین فن پرسی را دارد و احتمالا کریس اسمالینگ نیز به جای فیل جونز در دفاع منچستر یونایتد قرار گیرد. 

هم چینن برای کریستال پالاس بری بنان و خرید قرضی آن ها کامرون جرمئو می توانند بازیکنان کلیدی باشند. در همین حال احتمال می رودجاناتان پر پس از حدود 5 ماه دوری از میادین، ظهر شنبه در اولدترافورد به میدان برود.

اما بازی روز شنبه در حالی برگزار می شود که منچستر یونایتد بازی قبلی خود را به لیورپول واگذار کرده و پس از این بازی نیز باید به مصاف بایر لورکوزن و سیتی برود؛ هم چنین در هشت دیدار  دو تیم در لیگ برتر پالاس موفق به شکست یونایتد نشده است.

 نتایج ضعیف منچستر یونایتد، این بازی را برای آن ها مهم کرده است؛ این بدترین شروع منچستر یونایتد در 5 فصل اخیر است. در ضمن از سال 2007 به بعد گل نزدن منچستر یونایتد در دو بازی متوالی بی سابقه است. 

مویس که کار خود را با برد در مقابل سوانسی شروع کرد با تساوی مقابل چلسی و شکست از لیورپول در آنفیلد برای محکم کردن جای پای خود در اولدترافورد نیاز به برد در این بازی دارد.

هر چند همه انتظار برد از یونایتد را دارند، اما کریستال پالاس نیز تیم دست و پا بسته ای نیست؛ آن ها دارای بازیکنی به نام لان هول ویز هستند که عملکرد فوق العاده ای در بازی مقابل تاتنهام داشت. هم چنین روند رو به رشد پالاس و کسب اولین پیروزی لیگ برتر آن هم در خانه حریف، روحیه بازیکنان پالاس را برای برد تقویت کرده است. آن ها پس از دو شکست پیاپی به تاتنهام و استوک سیتی هفته گذشته ساندرلند را با نتیجه سه بر یک شکست دادند.

 

دانستنی های بازی 

در بازی های رو در رو

* در مجموع 8 بازی دو تیم در لیگ برتر پالاس تا کنون موفق به برد در مقابل منچستر یونایتد نشده است. 

* آخرین پیروزی عقاب ها در اولد ترافوردبه سال 1989 باز می گردد که این تیم موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.(این آمار مربوط به بازی های لیگ برتر می شود. و ارتباطی با پیروزی دو سال گذشته پالاس در اولدترافورد ندارد.) 

* زاها بازیکن فصل گذشته پالاس ممکن است اولین بازی لیگ برتر خود را برای یونایتد در مقابل تیم سابق خود انجام دهد.

منچستر یونایتد 

* گرفتن تنها 4 امتیاز از 9 امتیاز ممکن اول فصل ضعیف ترین نتیجه منچستر یونایتد در 5  فصل گذشته است. آخرین باری که این اتفاق در فصل 2008-09 رخ داد.

* پس از سال 2007 این اولین بار است که منچستر یونایتد از زدن گل در دو بازی متوالی باز می ماند؛ آخرین بار منچستر یونایتد در بین تاریخ های 9 می تا 12 آگوست در سه بازی متوالی موفق به گل زنی نشد.

* دیوید مویس نیز ماننsد سر آلکس فرگوسن کار خود را با یک پیروزی یک تساوی و یک شکست شروع کرده است. 

کریستال پالاس 

* پالاس در حالی از سه بازی نخست خود سه امتیاز گرفته است که در آخرین حضور آن ها در لیگ برتر آن ها در 6 بازی نخست خود تنها موفق به دریافت 1 امتیاز شدند.

* پالاس در آخرین حضور خود در لیگ برتر (2004-05) یازده گل خود را با پنالتی به ثمر رساند که در نوع خود یک رکورد است؛ هم چنین فصل گذشته با زدن سیزده پنالتی بیش از هر تیمی با پنالتی گل به ثمر رساند.

* دنی گابیدون که اولین گل لیگ برتری خود را در مقابل ساندرلند به ثمر رساند اولین بازیکنی است که در هر 4 لیگ انگلستان موفق به گل زنی شده است. 

* عقاب ها در هر دو بازی قبلی خود ابتدا از حزیف پیش افتادند که البته در بازی با استوک نتیجه جبران شد و استوک پیروز میدان شد.

بازیکنان غائب 

به احتمال زیاد وین رونی، رافائل، درن فلتچرو فیل جونز از منچستر یوناتید در این بازی حضور ندارند. 

هم چنین غائبان پالاس ویلیامز، هانت و موری می باشند.

ترکیب احتمالی دو تیم 

منچستر یونایتد: دهیا، اسمالینگ، فردیناند، ویدیچ، اورا، والنسیا، کریک، فلینی، یانگ، ولبک، فن پرسی

کریستال پالاس: سپرونی، گابیدون، موکسی، مک کارتی، وارد، جدینکا، بولاسیه، گراندین، شاماخ، بنان، کامرون جرمئو

داور

 

جیمز موس 

 

بهترین گل زنان 

یونایتد: فن پرسی ، ولبک 2 گل

پالاس: شاماخ، گابیدون، گیل، او کیفی 1 گل 

 

*دو تیم هیچ محرومی برای این بازی ندارند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ